lørdag 14. april 2007

Litt av hvert...

Siden Tove og Ingrid akkuratt har kjøpt en piratkopi av hele første sesong av "One tree Hill" og nå har ett første maraton, så legger jeg ut en litt av hvert post. Kenneth fordriver tiden med kabal. Vi trenger jentene våre vi!!

Under er tre skremte italienere som går fritt i slummen i Paraiso. De kikket opp når de hørte et europeisk språk.
Elektrisitets nettverket her er helt vilt. Dssuten, om du har litt god spenst så kan du flere steder hoppe rett opp i høyspentlinjer.

Over er HOTEL LADA og under HOTEL CALIFORNIA.
Når man legger ut på lange bussturer, fra 5 til 18 timer, så får man heilt greie busser. De har også toalett. Men gutter får ikke lov til å stå oppe og pisse. Dette skiltet takker oss gutter for at vi ikke pisser stående. Legg merke til likheten pisar - pisser.


Hver onsdag er det forball på Casa. Da drypper det av meg etterpå.. En gang vred jeg opp t-skjorta mi etter kampen, og under er resultatet. Dette er ren Odd Terje SVETTE!. Har forresten tatt av meg rundt 7 kilo minst til nå. Renner av meg.
God sikt...

Ingen kommentarer: